Klubbens profil

Byggelegepladsen Regnbuen er en fritids- og ungdomsklub i Hvidovre for børn fra 3. kl. - 18 år.

På vores hjemmeside kan du læse om Regnbuen, se billeder af livet på Regnbuen, af vores dyr og meget mere.

I Regnbueposten og kan du læse nyheder og se hvad der sker på Byggelegepladsen Regnbuen. Regnbueposten bliver opdateret hver gang vi har noget nyt at fortælle.

Nye børn og forældre kan finde praktiske oplysninger i Fakta om Regnbuen og information om ind- og udmeldelse her.

På Byggelegepladsen Regnbuen har vi mange dyr. Gæster er velkomne til at besøge os og se vores dyr i åbningstiden. Der er IKKE adgang udenfor åbnings-tiden!

Når du besøger byggelegepladsen, så husk at dyrene ikke må fodres. Husk at huse og ting på legepladsen tilhører de børn der er medlemmer på Regnbuen. Vi forventer at vores gæster er med til at passe på stedet.

Små børn (under 7 år) skal altid være i selskab med en voksen, når de færdes på Regnbuen.